همکاران دین و زندگی منطقه 6

مطالب مربوط به گروه دین و زندگی منطقه 6

همکاران دین و زندگی منطقه 6

مطالب مربوط به گروه دین و زندگی منطقه 6

با سلام واحترام
خدمت همکاران گرامی
به استحضار می رسانم ؛ اینجانب اکرم جوادی نیا سرگروه دین و زندگی منطقه ۶ ، هدف از تشکیل این وبلاگ صرفا جهت تبادل نظر و طرح نقطه نظرات همکاران محترم میباشد.
ضمن خوش آمد گویی به شما بزرگواران از همکاری و تعامل کاری با شما خرسندم.

🔴
همکاران محترم لطفا سایر همکاران گرامی را درمحیط اموزشی مربوطه، از ارسال و پیگیری بخشنامه ها مطلع نمایید تابه مسوولیت خودعمل کرده وحقی ازهمکاری ضایع نگردد.
متشکرم

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است


دوره آموزش ضمن خدمت نظارت بالینی 


با توجه به تقاضای مکرر همکاران و پیشنهاد دبیرخانه‌ی مربوطه برای تمدید زمان برگزاری آزمون نظارت بالینی، به استحضار می‌رساند این آزمون مجدداً در تاریخ ٩٦/٠١/٢٧ تکرار خواهد شد. 

همکاران گرامی می‌توانند در تاریخ فوق‌الذکر ، به مدت 24 ساعت از طریق سامانه در آزمون شرکت نمایند. این فرصت مجدد شامل همه‌ی همکارانی که موفق به اتمام فرایند آزمون نشده‌اند و نمره کسب نکرده‌اند، نیز خواهد شد.

برای آگاهی از اخبار دوره آموزش ضمن خدمت نظارت بالینی ما را در تلگرام «مدارس یادگیرنده‌ی مرآت» دنبال کنید. 

@Schoolsthatlearn


http://lms.yadgirandeh.ir


سامانه آموزش مدارس یادگیرنده مرآت

دفتر مرکزی: تهران، خیابان کریمخان زند، خردمند شمالی، شماره 80 

 تلفن-پیامک: 85670-021

  • اکرم جوادی نیا

*

  • اکرم جوادی نیا

باسلام ووقت بخیر

بانک سوالات پایه دهم کلیه رشته هاازطرف خانم اقدم سرگروه محترم دبیرستان آریان جهت استفاده گروه های دینی مدارس ،سایت منطقه واداره کل شهرتهران به همراه توضیحاتی ارسال  نموده اندکه خدمتتان ارسال می گردد.

ازمحبت وحمایت های شماعزیزان سپاس گزارم.جوادی نیا

👇👇👇👇👇👇

باسلام وعرض ادب خدمت استادگرامی..

ازطرف بعضی دوستانم چندفایل نمونه سوالات پایه دهم دریافت کرده ام و فکرمیکنم میتوانندمفیدباشنداگرصلاح میدانیدخدمتتان ارسال کنم...

باسپاس والتماس دعا...

اقدم

دریافت
حجم: 1.11 مگابایت
توضیحات: سوال و جواب دینی تمام فصول


دریافت
حجم: 1013 کیلوبایت
توضیحات: بانک سوالات دهم دینی


سلام خواهربزرگوارم..

به نوبه خودم سال نو را خدمت جنابعالی تبریک عرض مینمایم وسالی پرباربرایتان آرزومندم...


من ازاین نمونه سوالات استفاده میکنم ولی اولا دراین سوالات مواردی هست که خاص رشته انسانی است وبایدهمکاران محترم توجه فرمایند..


ثانیا بعضی سوالات اشکالات فنی یا دیکته ای و..دارد..


لذاجنابعالی اگرهم درگروه ارسال فرماییدحتما قیدنماییدکه این نمونه سوآلات اشکالاتی هم داردوارسالی ازطرف همکاران بوده وگروه مسیولیتی ندارد...متاسفانه گاهی بعضی همکاران برخوردشایسته ای ندارندوبایافتن 1 ایراد به گروه اشکال واردمیکنند..


ازهمه محبتهایتان ممنونم


  • اکرم جوادی نیا

خدمت خانم دکترناصری 

دبیروسرگروه محترم دبیرستان شهیدایروانی واستاددانشگاه الزهراس


باسلام واحترام 

پیرو دعوت به سخنرانی شما همکارگرامی ازطرف اداره کل شهرتهران درجمع سرگروه های محترم شهرتهران تحت عنوان نحوه انتقال مفاهیم انتزاعی به دانش آموزان پایه دوم و بازتاب مثبت آن ازشما دبیرگرامی به پاس زحمات صادقانه وعاشقانه درطول خدمت قدردانی نموده وسلامتی وسربلندی را برای شما آرزومندم.

درضمن تقدیرنامه شمابزرگوار ازطرف اداره کل شهرتهران در زمان یادشده خدمتتان تقدیم می گردد.

                                              اکرم جوادی نیا 

                                             سرگروه دینی منطقه ۶

                                              

  • اکرم جوادی نیا

با سلام و عرض خدا قوت به محضر شما خوبان. میلاد امیرالمومنین بر شما مبارک. ان شاالله امروز درس سوم دینی یازدهم تقدیم می شود. بازهم تاکید می کنم که این درس ها نگاشت اول بوده و هنوز به شورا نرفته است  و یقینا اشکالات زیادی دارد که ان شاالله تا نگاشت چهارم به کمک شما عزیزان برطرف خواهد شد.

🔻🔻🔻دانلود فایل درس سوم🔻🔻🔻

دریافت فایل درس سوم
توضیحات: درس سوم

  • اکرم جوادی نیا

  • اکرم جوادی نیا

باسلام و وقت به خیر

پیروپیشنهادبعضی از همکاران مبنی براینکه ممکن است سرگروه تدریس سوم نداشته ودبیرمحترم دیگری ازگروه تدریس داشته و در ارتباط باسرگروه میباشد لذا ایشان دراولویت اضافه شدن به گروه بررسی دین وزندگی ۳ میباشد.

ازجهت بنده موردی نیست طبق نظرشمابزرگواران اسم وشماره تلگرامی فردموردنظر برای بنده ارسال تا اد شوند.

همکاران برای نظروحضور زمان را ازدست ندهید زیرابنده همه مسیرها را رفتم وفراهم کردم که به نظرات شما عزیزان برای فرزندان این آب وخاک احترام گذاشته باشم.

متشکرم

  • اکرم جوادی نیا

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام خدمت سرگروه های محترم دینی مدارس منطقه ۶

طی مکاتبات انجام شده با خانم محمدی سرگروه محترم دین وزندگی اداره کل شهرتهران 

که متن ان را در تصویر زیر می بینید ، به جهت تسهیل درانتقال مطالب نقدکتاب یازدهم شما و همکاران گروه دینی مربوطه 

📍از علاقمندان به عضویت در گروه بررسی دین وزندگی ۳دفترتالیف دعوت می شود 

که در صورت تمایل به اینجانب خانم جوادی نیا ازطریق پیامک اعلام کنند تا به گروه مذکور اضافه شوند.


  • اکرم جوادی نیا

پیرو مطلب قبل:

مولفان سعی کردند که این موارد را در اصلاح خود مد نظر قرار دهند. به عنوان نمونه این درس تبدیل به دو درس شد و سایر اصلاحات درخواستی نیز انجام گرفت.

ضمنا در ابتدای هر درس نیز یک صفحه قرائت همراه با ترجمه خواهد آمد. ان شاالله در پیش نویس دوم آیات ابتدای هر درس نیز مشخص خواهد شد


🔻🔻🔻دانلود فایل درس دوم🔻🔻🔻

دانلود درس دوم
توضیحات: درس دوم

  • اکرم جوادی نیا

همکاران گرامی پیش نویس کتاب درسی وارد مرحله دیگری شده لطفابادقت وسرعت بیشترمطالعه ونظرات خودتون راازطریق تلگرام به اینجانب جوادی نیاارسال نموده تا به دفترتالیف ارسال گردد.

ازحس مسئولیت شماسپاسگزارم


با سلام. قول داده بودم که  امروز در خصوص پیش نویس کتاب یازدهم که قرار است در این هفته در اختیار شما قرار گیرد نکاتی را عرض کنم.

1.پیش نویش ارائه شده محصول تلاش مولفان کتاب است که بعد از مطالعه نقدهای دریافتی همکاران به بازنویسی کتاب پرداخته اند( این نقدها حاصل نظرات همکاران در گروه های تلگرامی, جلسات حضوری با سرگروه های مناطق نوزده گانه شهر تهران, نقدهای ارائه شده از طریق سایت دفتر, نامه ها و نظرات ارسال شده از سوی دبیران از سراسر کشور و...می باشد.)

2- پیش نویسی که تقدیم شما می شود هنوز به شورای برنامه ریزی گروه دینی نرفته و مورد نقد و بررسی قرار نگرفته است. هدف این بود که قبل از ارائه آن در شورا توسط شما همکاران مطالعه شود و نظرات شما دریافت گردد تا با اعمال نظرات جدید بتوانیم متن متقن تری را به شورا ارائه دهیم.

3- پس از دریافت نظرات شما در خصوص پیش نویس اولیه, ان شاالله نظرات جدید اعمال خواهد شد و پیش نویس اصلاح شده در اختیار اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

4- پس از نقد و بررسی پیش نویس در شورا و اعمال نظرات شورا, پیش نویس دوم آماده خواهد شد و در اختیار شما همکاران قرار خواهد گرفت

5- پیش نویس دوم علاوه بر این که در گروه های تلگرامی و نیز بر روی سایت دفتر تالیف قرار داده می شود در سامانه اعتبار سنجی سازمان پژوهش نیز قرار می گیرد تا از هر استان دو نفر ( در مجموع 64 نفر) به بیان نظرات خود در سامانه بپردازند.

6- پس از دریافت نظرات شما در تلگرام و نیز در سامانه و اعمال این نظرات, پیش نویس سوم کتاب آماده می گردد تا همکاران بار دیگر نظرات خود را بیان کنند.

7- پس از دریافت نظرات در خصوص پیش نویس سوم, پیش نویس چهارم یا همان نگاشت نهایی آماده خواهد شد و به عنوان کتاب درسی در ابتدای سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.


سلام علیکم.

طبق وعده ای که  داده بودم انشاالله از این هفته کار نقد و بررسی دروس پیش نویس کتاب یازدهم آغاز می شود. ان شاالله در این مرحله هم از نظرات خوب شما و مدیریت بسیار خوب همکارمان جناب عبداللهی بهره مند شویم. این هفته پیش نویس درس اول در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. نکته ای که خواهشمندم به آن توجه فرمایید این است که اولا این دروس نگاشت اول هستند و تا نگاشت چهارم امکان تغیر و اصلاح در آن وجود دارد و ثانیا این نگاشت ها هنوز ویراستاری نشده اند و به احتمال بالا غلط های املایی دارند که در نگاشت چهارم اصلاح می شود فلذا خواهشمندم نقدهای خود را متمرکز بر نقد محتوایی کنید و از بیان اشکالات تایپی یا نگارشی خودداری فرمایید.


پیام آقای افخمی مسول محترم دبیرخانه دین و زندگی


دوستان محترم سرگروه لطف کنید نقد درس اول کتاب یازدهم را حد اکثر تا جمعه 18 فروردین ارسال نمایید که بعد از این تاریخ  درس دوم بار گذاری میشود

🔻🔻🔻دانلود فایل درس اول🔻🔻🔻

دانلود فایل درس اول
توضیحات: درس اول

  • اکرم جوادی نیا